Nie milkną echa po premierze reaktywowanej marki Polmuz, która odbyła się 13 listopada 2019r. w Sopockim klubie Sfinks 700.
Premiera marki Polmuz
Wydarzenie promujące i zarazem ukazujące nowe oblicze marki Polmuz, przyciągnęło do Sopotu przeszło 250 osób. Wśród gości znaleźli się dziennikarze muzyczni z całej Polski, znane osobistości perkusyjne, fani i sympatycy marki sprzed lat, a także znajomi i przyjaciele sklepu perkusyjnego Drumstore z Gdyni.
Po przywitaniu gości przez założyciela marki – Tomasza Stukana, i przedstawieniu krótkiej historii marki, nastąpiło oficjalne zaprezentowanie produktów marki. Sposób prezentacji, na który zdecydowali się organizatorzy był zaskakujący i z pewnością huczny. Koncerty, których łącznie było aż 6, zgromadziły muzyków z różnych gatunków muzycznych. Chciano tym samym podkreślić uniwersalność bębnów Polmuz, które sprawdzą się w każdej muzyce.
Występy artystów
Zaczęło się od koncertu grupy Illusion z Pawłem Herbaschem za orzechowymi bębnami. Następnie do głosu doszli muzycy z zespołu Lipali. Luk dał niebywały popis na obłędnym, złotym zestawie z centralą o średnicy 24”!
Po mocnym brzmieniu rock’a nadszedł czas na solowe występy młodych, trójmiejskich perkusistów. Za niebieskimi, klonowymi bębnami usiadł Wojtek Warmijak, z kolei Mikołaj Stańko swój recital wykonał na orzechowych bębnach z ozdobnym inlayem. Tych samych z resztą, na których wcześniej grał perkusista Illusion.
Twórcy Polmuza niejednokrotnie podkreślali wszechstronność swoich bębnów. Po dość energicznych występach, na scenę zaproszono dwie grupy jazzowe. Za bębnami w swoich zespołach usiedli Tomasz Koper oraz Paweł Osicki. Ekspresyjna i żywa muzyka zachwyciła większość zebranych w klubie Sfinks 700.
Konkursy i prezentacje
Całość premiery marki Polmuz uświetniły nie tylko wspaniałe koncerty, lecz także konkursy i prezentacje prowadzone przez pracowników Drumstore’u. Wśród nich, jedną z głównych nagród był charakterystyczny, czerwony cajon Polmuz.
Równie duże zainteresowanie wzbudziła Polmuzowa ścianka z czerwonym dywanem, na której każdy mógł zrobić sobie pamiątkowe zdjęcie.
Polmuz – wrażenia
Premiera marki Polmuz to niewątpliwie jedna z najważniejszych imprez perkusyjnych ubiegłego roku. Świadczy o tym chociażby duże zainteresowanie mediów branżowych z całego kraju, które były obecne na wydarzeniu. Dające się usłyszeć pozytywne głosy i pochlebne opinie, zarówno o premierze jak i samych produktach dają nadzieję na to, iż bębny Polmuza pomału zaczną pojawiać się na scenach koncertowych w całej Polsce.
DB