Waldorf Blofeld Keyboard - syntezator
Marka waldorf
Waldorf Blofeld Keyboard – syntezator
Blofeld to bezkompromisowy syntezator, którego rekomendować już nie trzeba. Wyniki sprzedaży i ogromna popularność mówią same za siebie.
Teraz firma Waldorf prezentuje kolejną odsłonę tego instrumentu – wyposażony w klawiaturę firmy Fatar Blofeld Keyboard “urósł” nie tylko z zewnątrz.
Video
Otrzymał nową pamięć wielkości 60 MB, co umożliwia korzystanie z próbek audio i zastępowanie nimi klasycznych oscylatorów. Uzbrojony w ten sposób, Blofeld stał się w pełni samowystarczalnym syntezatorem i quasi-samplerem.
Nic tylko zabrać go ze sobą na scenę – w pamięci znajduje się ponad 1000 brzmień, które można dowolnie edytować, dodawać własne próbki i “traktować” je filtrami, obwiedniami, generatorami LFO i całą gamą znakomitych efektów. Kółka Pitchbend i Modulation to oczywista oczywistość w tego typu instrumencie…;-)
Podobnie jak inne syntezatory Waldorf, Blofeld Keyboard produkowany jest w Niemczech, choć jego cena wcale by na to nie wskazywała. Jakość wykonania jest pierwszorzędna, więc chyba szykuje się kolejny hit!
CECHY CHARAKTERYSTYCZNE
- 60 MB pamięci na próbki
- 16 częściowy multitimbral
- polifonia: max 25 głosów
- najwyższej jakości dynamiczna klawiatura z 49 półważonymi klawiszami [4 oktawy] i funkcją Aftertouch
- możliwośc podłączenia pedału Sustain
- wewnętrzny zasilacz sieciowy
- kółka Pitchbend i Modulation
- synteza typu: Virtual Analog, Wavetable i Sample
- MIDI In/Out
- solidna metalowa obudowa
- duży podświetlany wyświetlacz LCD 128×64
- ponad 1000 brzmień
- 3 oscylatory, 2 filtry na głos
- modulacja częstotliwościowa dla oscylatorów i filtrów
- 3 generatory LFO, 4 obwiednie na głos
- rozbudowana sekcja modulacyjna
- zaawansowany arpeggiator
- rozbudowana sekcja efektów
- przełącznik oktaw
- 7 metalowych gałek „bez końca” (endless)
- USB MIDI pracujące na systemach Windows, Mac OSX oraz Linux
Specyfikacja
- 60 MB pamięci na próbki (nowość)
- najwyższej jakości klawiatura z 49 półważonymi klawiszami
- Velocity oraz Aftertouch (nowość)
- wewnętrzny zasilacz sieciowy (nowość)
- kółka Pitchbend i Modulation (nowość)
- maksymalnie 25 głosów polifonii
- 16-kanałowy multitimbral
- ponad 1000 brzmień
- solidna, metalowa obudowa
- 7 metalowych gałek „bez końca” (endless)
- przełącznik oktaw (nowość)
- możliwość podłączenia pedału Sustain (nowość)
- wyświetlacz graficzny 128 × 64 pikseli, monochromatyczny, białe podświetlenie LED
- dioda LED wskazująca aktywność MIDI
- gałka głośności
- przycisk zasilania sieciowego Power
- wyjście Stereo
- wyjście słuchawkowe
- wejście MIDI In
- złącze USB dla komunikacji MIDI In / Out
- korzysta ze standardowych driverów USB MIDI wspieranych przez system operacyjny komputera
- minimum Windows ME, zalecany Windows XP lub nowszy
- minimum Mac OS X 10.2, zalecany Mac OS X 10.3 lub nowszy
Video
Na każdy głos
- 3 oscylatory
- modele oscylatorów
- impulsowy z możliwością regulacji szerokości impulsu (regulowany parametr Brilliance)
- piłokształtny z regulowanym parametrem Brilliance
- trójkątny
- sinusoidalny
- fale Wavetable:
- Q Alt 1 i Alt 2 Wavetable z regulowanym parametrem Brilliance
- wszystkie fale Wavetable z syntezatorów z serii „Microwave II/XT/XTk” z regulowanym parametrem Brilliance
- wybór fal Wavetable dla oscylatora 1 i 2.
- modulacja częstotliwościowa pomiędzy oscylatorami
- synchronizacja oscylatorów
- modulator pierścieniowy dla Osc 1 / 2
- generator szumu z wyborem rodzaju
- 2 niezależne filtry Multi Mode
- filtr FM
- rezonans [ze zdolnością do samooscylacji]
- dolnoprzepustowy 24 dB / 12 dB
- pasmowo-przepustowy 24 dB / 12 dB
- górnoprzepustowy 24 dB / 12 dB
- wierzchołkowy 24 dB / 12 dB
- grzebieniowy [sprzężenie dodatnie lub ujemne]
- dolnoprzepustowy filtr PPG
- parametr „Drive” – 2 fazy na każdy głos z możliwością wyboru krzywych
- Clip
- Hard
- Medium
- Soft
- Sine Shaper
- itd.
- matryca modulacyjna z 16 oknami, dowolnie programowana:
- szybkość modulacji daleko wybiegająca poza zasięg audio,
- źródła modulacji – wszystkie wewnętrzne źródła plus różne komunikaty MIDI,
- cel modulacji – niemalże wszystkie parametry dźwięku.
- wstępnie skonfigurowane cele modulacji z wybieranymi źródłami modulacji
- modulacja wysokości dźwięku
- oscylator 1 / 2 / 3 modulacja częstotliwościowa
- oscylator 1 / 2 / 3 regulacja szerokości impulsu
- filtr 1 / 2 modulacja odcięcia filtra
- filtr 1 / 2 modulacja częstotliwościowa
- pan 1 / 2 modulacja
- modulacja wzmacniacza
- 4 modyfikatory transformujące źródła modulacji z różnymi algorytmami
- 3 modulatory LFO
- synchronizowane z zegarem MIDI Clock
- uruchamiane z każdym naciśnięciem klawisza [regulowana faza startu]
- monofoniczne LFO
- parametr Keytrack
- 4 obwiednie z wyborem typu
- pojedyncze / ponowne wyzwalanie na każdą obwiednię
- ADSR
- ADS1DS2R [2 fazy parametru Decay/Sustain plus regulowany parametr Attack]
- pętla S1S2 [pętla pomiędzy Sustain 1 i 2)
- pętla na wszystkie fazy obwiedni
- tryby Poly, Mono, Dual lub Unisono.
Na każdy kanał
- zaawansowany Arpeggiator
- tryby Hold i One Shot
- synchronizowany do zegara MIDI Clock
- kierunek góra, dół, losowy
- zakres maksymalnie do 10 oktaw
- różne metody modyfikowania kierunku sortowania nut
- dowolnie programowane wzory Arpeggiatora (maks. 16 kroków)
- parametry programowane na każdy krok
- akcent
- czas
- długość
- glide wł/wył
- pauza
- akord
- poprzednia nuta
- losowo nie z listy nut
- pierwsza i/lub ostania nuta z listy nut
- 1 blok efektów na każdy kanał
- 1 globalny blok efektów na wszystkie kanały jednocześnie
- typy efektów
- Chorus
- Flanger
- Phaser
- Overdrive
- Triple FX (S&H, Ring Modulation, Chorus)
- Delay (dostępny tylko w globalnym bloku efektów)
- Clocked Delay (dostępny tylko w globalnym bloku efektów)
- Pogłos (dostępny tylko w globalnym bloku efektów)
-
Koszt dostawy od 9,98zł
-
Zwrot towaru do 365 dni
-
6 000 produktów na stanie
-
10 000 pozytywnych komentarzy sklepu
-
16 lat na rynku